Elektroninis rezidentas
Realizuosime visus jūsų planus!
Elektroninis rezidentas
Realizuosime visus jūsų planus!
Paslaugos aprašymas
Pagrindinė informacija
Kaina
79€
Terminas
Sprendimas priimamas nedelsiant.
Konsultacija
Konsultacijos vyksta nuotoliniu būdu arba gyvai Vilniuje.
Ką reikia žinoti?
Elektroninio rezidento statusas suteikia galimybę užsienio piliečiams nuotoliniu būdu naudotis administracinėmis, viešosiomis ar komercinėmis Lietuvos Respublikoje teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, tokiomis, kaip:
- Prieiga prie Elektroninių valdžios vartų;
- Prieiga prie Lietuvos migracijos informacinės sistemos (MIGRIS) per Elektroninius valdžios vartus;
- Dokumentų pasirašymas e. parašu.
Kriterijai elektroninio rezidento statuso suteikimui:
- Besikreipiantis asmuo turi būti ne jaunesnis kaip 18 metų;
- Prašymas dėl e. rezidento statuso pateikiamas per pasirinktą išorės paslaugų teikėją, o užsienietis, esantis teisėtai Lietuvos Respublikoje – asmeniškai Migracijos departamentui;
- Užsienietis per 4 mėnesius nuo prašymo užpildymo turi asmeniškai atvykti pas pasirinktą išorės paslaugų teikėją, o užsienietis, esantis teisėtai Lietuvos Respublikoje, į Migracijos departamentą ir pateikti reikalingus dokumentus.
Išorės paslaugų teikėjui arba Migracijos departamentui teikiami dokumentai:
- Galiojantis kelionės dokumentas;
- Dokumentas, suteikiantis teisę būti ar likti Lietuvos Respublikoje, kai prašymą užsienietis, kuriam netaikomas bevizis režimas, pateikia Lietuvos Respublikoje;
- Biometrinius duomenis tapatybei patvirtinti (veido atvaizdą ir dviejų pirštų antspaudus).
Kaina
- 79€ (papildomai mokestis už prašymo pateikimą – 90€. Jei prašymas pateikiamas per išorės paslaugų teikėją, gali būti mokamas aptarnavimo mokestis).
- Priėmus teigiamą sprendimą dėl elektroninio rezidento statuso suteikimo, statusas suteikiamas 3 metams.
Vis dar liko klausimų? Drąsiai klauskite.
Užpildykite formą ir mes nedelsiant su Jumis susisieksime.